מקורות תנועה לאתר

מקורות התנועה לאתר מתייחסים לערוצים המכילים קישורים המובילים משתמשים לאתר האינטרנט שלך. הערוצים מגוונים מאוד והם כוללים בית היתר מנועי חיפוש (כמו גוגל, בינג ויוטיוב), רשתות חברתיות (כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק) וכל דרך אחרת שדרכה ניתן להוביל משתמשים לאתר (כמו דיוור, מסרונים, QR, לינק בוואטסאפ וכולי).
תוכן עניינים

סוגי מקורות תנועה

ניתן למיין את מקורות התנועה לשניים: אורגניים וממומנים. המקורות האורגניים מאגדים את כל הכניסות האותנטיות שלרוב נובעות מעניין בתוכן שהאתר מציעה (כמו חשיפה אורגנית לפוסטים מעניינים בפייסבוק או לתוכן מושך בטיקטוק) אבל גם כתוצאה מעבודת קידום אורגני יעילה שנושאת פרי. המקורות הממומנים כוללים כל פרסום שהעסק משקיע בשבילו תקציב מדיה. ניתן למיין גם את מקורות התנועה לאתר על פי התייחסות לאופן שבו הגולש הגיעה לאתר;

תנועה עצמאית או תנועה נדחפת

סוגי התנועה האלו מתייחסים לאופן שבו האתר הצליח למשוך את התנועה אליו. ישנן שני אסטרטגיות להבאת תנועה, והן Push ו-Pull. פוש היא אסטרטגיה בה אנחנו "דוחפים" פרסום לעבר קהל היעד של העסק ומקווים שאלה יתעניינו מספיק בפרסומים ולכן יבחרו להיכנס לאתר ולצרוך את השירותים שלנו. אלו משתמשים "קרים" שכן הם לא תכננו מראש להגיע לאתר אלא שהם עשו זאת בשל המשיכה שלנו (להלן תנועה נדחפת)

הפול היא אסטרטגיה בה אנחנו לא מבצעים פעולה שבה המשתמש נחשף לתוכן שלנו מבלי שהוא מעוניין בכך, אלא שאנחנו מקדמים את האתר שלנו בערוצים בהם הוא זה שמחפש את השירותים שלנו. מדובר בקהל הרבה יותר "חם" שכן הוא זה שהביע נכונות וצורך בשירות (להלן תנועה עצמאית).

חקירה ומדידה של מקורות התנועה

ניתן לזהות את כל מקורות התנועה לאתר דרך חשבון גוגל אנליטיקס. מרגע שתתקינו את קוד המעקב באתר, תוכלו לזהות מהיכן הגיעו המשתמשים ואף לזהות את ההתנהגות שלהם לאחר שכבר נכנסו לאתר. המדידה הזו חשובה כדי לדעת האם שיווק האתר מתקדם והאם אנשי השיווק מצליחים ליצור החזר השקעה חיובי. כדי להגיע לדו"ח הרלוונטי, גשו ל-Reports >> Traffic acquisition

מקורות התנועה לאתר מתייחסים לערוצים המכילים קישורים המובילים משתמשים לאתר האינטרנט שלך. הערוצים מגוונים מאוד והם כוללים בית היתר מנועי חיפוש (כמו גוגל, בינג ויוטיוב), רשתות חברתיות (כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק) וכל דרך אחרת שדרכה ניתן להוביל משתמשים לאתר (כמו דיוור, מסרונים, QR, לינק בוואטסאפ וכולי).

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
מקורות תנועה לאתר
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן