מה זה E.A.T ב-SEO?

E.A.T ב-SEO הוא מונח המייצג את ההתייחסות שלנו למומחיות (Expertise), הסמכותיות (Authoritativenes) והאמינות (Trustworthiness) של האתר, שהם שלושה גורמים מרכזיים שגוגל לוקחת בחשבון בעת דירוג אתרים בתוצאות מנועי החיפוש שלה (SERPs). על כן, במטרה לשפר את הקידום הארוגני שלכם, עליכם לשים דגש גדול על ה-E.A.T באתר.
תוכן עניינים

כיצד לשם E.A.T באתר?

שיפור הצגתכם כבעלי מומחיות בתחום

מומחיות מתייחסת לרמת הידע והמיומנות שיש לאתר או כותב התוכן בנושא מסוים. גוגל רוצה להבטיח שלגולשים שמשתמשים במנוע החיפוש שלה יוצג תוכן איכותי ואינפורמטיבי שנכתב על ידי מומחים בתחום. כדי להפגין מומחיות, אתר אינטרנט צריך להיות בעל מאמרים כתובים היטב ומעמיקים המגובים במקורות אמינים (הגיבוי אומר הצגה של אסמכתאות מקוריות לאישור איכות התוכן).

לדוגמה, אתר אינטרנט המספק מידע על מצבים רפואיים וטיפולים ייחשב כבעל מומחיות אם מחבריו הם אנשי מקצוע רפואיים מורשים והתוכן שלו נבדק ומאושר על ידי מומחים רפואיים. על כן, חשוב לציין את שם הכותב בתחילת המאמר, ואם מדובר במומחה אז לציין זאת (להוסיף ד"ר לפני השם המלא) וגם לקשר את השם לעמוד מידע על הרופא שמפרט את ההשכלה והניסיון שלו.

שיפור הסמכותיות של האתר

סמכותיות מתייחסת לדרגה שבה אתר אינטרנט נחשב למקור מידע אמין ואמין. סביר להניח שלאתרים בעלי סמכות בנושא מסוים יהיו קישורים רבים המצביעים על התוכן שלהם מאתרים מוכרים אחרים. הקישורים האלו למעשה "חותמים" על איכות התוכן ומציגות אימון באתר שקולט את הקישורים. לדוגמה, אתר אינטרנט המספק מידע על תעשייה מסוימת, כגון פיננסים, ייחשב סמכותי אם הוא מצוטט לעתים קרובות כמקור מידע על ידי ערוצי חדשות גדולים ומומחים בתעשייה.

שיפור האֲמִינוּת של האתר

אמינות מתייחסת לדרגה שבה אתר אינטרנט נחשב לאמין ובטוח עבור משתמשים. סביר להניח שאתרים אמינים יהיו בעלי עיצוב נקי ומקצועי, פרטי יצירת קשר ברורים, עמוד אודות שמציג מידע על האתר ועמוד מדיניות פרטיות. לדוגמה, אתר המספק ייעוץ פיננסי ייחשב לאמין אם הוא בבעלות חברה בעלת מוניטין ורשום בגופים רגולטוריים כגון רשות ניירות ערך (SEC).

דוגמאות לאתר E.A.T חזקים והסבר למהות הכוח

דוגמה אחת לאתר שמדגים E.A.T היא Mayo Clinic. זהו ארגון מחקר וחינוך רפואי ללא מטרות רווח בארה"ב. האתר מספק מידע מדויק ועדכני על מצבים בריאותיים וטיפולים שונים, שנכתב על ידי אנשי רפואה מורשים. האתר גם מצוטט לעתים קרובות כמקור מידע על ידי כלי חדשות מרכזיים ונחשב למקור מידע רפואי אמין ואמין.

דוגמה נוספת היא Investopedia, אתר אינטרנט המספק חדשות פיננסיות וחינוך. הוא נחשב לסמכותי בענף הפיננסים. באתר יש צוות מומחים שכותב מאמרים והוא צוטט על ידי ערוצי חדשות פיננסיים גדולים. Investopedia נרשמה גם ב-SEC ונחשבת למקור מידע פיננסי אמין ואמין.

לסיכום, E.A.T הוא היבט חשוב של SEO מכיוון שהוא עוזר לגוגל לקבוע את האיכות והאמינות של אתר אינטרנט. אתרים המפגינים מומחיות, סמכותיות ואמינות צפויים לדרג גבוה יותר ב-SERPs. לכן, חשוב לבעלי אתרים להתמקד בגורמים הללו בעת יצירת וקידום התוכן שלהם.

כחלק ממאמץ הקידום שלכם, נסו לחשוב איך תוכלו לשדרג את האופן שבו אתם נתפסים כמומחים, סמכותיים ואמינים. שמרו תעודות, מכתבי המלצה, כתבות מן התקשורות וכל דבר דומה כדי שתוכלו להציג אותו באתר ולעלות את מדד ה-E.A.T שלכם. פרופיל חזק ועשיר של כותב המאמר עם קישורים לעמודי מידע עליו והפרופילים שלו ברשתות החברתיות יהיה מצויין וכמובן החלפה של קישורים כדי להציג מידע עליכם ברשת.

E.A.T ב-SEO הוא מונח המייצג את ההתייחסות שלנו למומחיות (Expertise), הסמכותיות (Authoritativenes) והאמינות (Trustworthiness) של האתר, שהם שלושה גורמים מרכזיים שגוגל לוקחת בחשבון בעת דירוג אתרים בתוצאות מנועי החיפוש שלה (SERPs). על כן, במטרה לשפר את הקידום הארוגני שלכם, עליכם לשים דגש גדול על ה-E.A.T באתר.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
מה זה E.A.T
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן