מידע מקצועי בנושא קידום אתרים

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?
SEO
חוליאן טרומפר

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני
SEO
חוליאן טרומפר

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »

קידום אתרי מג'נטו

מג'נטו היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית, המוכרת בזכות גמישותה, עוצמתה ויכולותיה המתקדמות. עם זאת, כמו כל פלטפורמה, גם אתרי מג'נטו דורשים קידום SEO מקצועי על מנת להגיע לקהל היעד הרלוונטי ולמקסם את המכירות.

קרא עוד »

קידום אתרי שופיפיי

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית המאפשרת לכל אחד להקים חנות מקוונת ולמכור את המוצרים שלו. עם זאת, בניית חנות שופיפיי אינה מספיקה כדי להפוך את האתר לכזה שמוכר בפועל. כדי להבטיח שהחנות שלכם תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ויהווה מקור משיכה ללקוחות פוטנציאליים, יש לבצע קידום אתרים אורגני (SEO). כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

קרא עוד »

קידום אתרי וורדפרס

וורדפרס היא פלטפורמת ניהול תוכן פופולרית ביותר, המ-powering למעלה מ-35% מכל האתרים ברשת. פשטות השימוש וההרחבות הרבות שלה הופכים אותה לבחירה אידיאלית עבור עסקים מכל הגדלים. עם זאת, בניית אתר וורדפרס אינה מספיקה. כדי להבטיח שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ויהווה מקור משיכה ללקוחות פוטנציאליים, יש לבצע קידום אתרים אורגני (SEO).

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?
SEO
חוליאן טרומפר

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
ג'ימיני
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

הכירו את Gemini (ג'ימיני – בארד לשעבר)

Gemini הוא כלי חדשני מבית Google AI, שפותח במטרה לסייע לכם לעבוד בצורה יעילה ופרודוקטיבית יותר. Gemini משלב טכנולוגיות מתקדמות של למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית, ומאפשר לכם לבצע מגוון רחב של משימות בקלות ובמהירות.

קרא עוד »
SEO
חוליאן טרומפר

Google Search Console: כלי חיוני לקידום אורגני

Google Search Console (גוגל סרץ' קונסול) הוא כלי חינמי וחיוני לכל מי שמעוניין לשפר את הקידום האורגני (SEO) של אתר האינטרנט שלו. הכלי מספק מגוון נתונים ותובנות לגבי האופן שבו גוגל רואה את האתר, ומאפשר לבצע אופטימיזציות שונות על מנת לשפר את דירוגו בתוצאות החיפוש.

קרא עוד »
מה זה Structured Data?
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה Structured Data?

Structured Data, או בעברית נתונים מובנים, הם דרך לתאר את תוכן האתר שלך בצורה ברורה וקריאה למנועי חיפוש. ניתן לראות בנתונים אלה "מפת דרכים" עבור מנועי החיפוש, המאפשרת להם להבין טוב יותר את התוכן והמבנה של האתר שלך, ובכך להציג אותו בצורה מדויקת ומועילה יותר בתוצאות החיפוש.

קרא עוד »
למה התכנים שלכם בגוגל דיסקברי נעלמו?
SEO
חוליאן טרומפר

למה התכנים שלכם בגוגל דיסקברי נעלמו?

האם שמתם לב שהתכנים שלכם בגוגל דיסקברי, שקיבלו עשרות אלפי חשיפות ואלפי קליקים, ירדו פתאום ל-0? אתם לא לבד! במאמר זה נסקור את הסיבות האפשריות לירידה דרמטית בחשיפות ובקליקים, ונביא טיפים שיעזרו לכם להחזיר את התכנים שלכם למסלול.

קרא עוד »
מהם Meta Title ו-Meta Description
SEO
חוליאן טרומפר

מהם Meta Title ו-Meta Description

Meta Title ו-Meta Description הם תגיות מטא חשובות ביותר עבור SEO. Meta Title הוא הכותרת שמופיעה בתוצאות החיפוש, ו-Meta Description היא הפסקה הקצרה שמתארת את תוכן הדף. כותרת ותיאור איכותיים יכולים לשפר את דירוג האתר במנועי חיפוש, לעודד מבקרים פוטנציאליים ללחוץ ולהיכנס לאתר, ולחזק את מיצוב המותג. כדי למקסם את היתרונות של Meta Title ו-Meta Description, יש להקפיד על אורך נכון, שימוש במילות מפתח רלוונטיות, טקסט קריא ומנוסח כהלכה, ועדכון סדיר של התוכן.

קרא עוד »
העכבישים של גוגל
SEO
חוליאן טרומפר

העכבישים של גוגל

גוגל הפכה לאחת החברות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם הטכנולוגיה. אחד הגורמים המרכזיים להצלחתה הוא השימוש ב"עכבישים" – תוכנות אוטומטיות שסורקות ומפתחות את האינטרנט באופן שוטף. העכבישים של גוגל אחראים על איסוף המידע שמאפשר למנוע החיפוש שלה לספק תוצאות רלוונטיות ומדויקות כל כך.

קרא עוד »
תוספי כרום מומלצים ל-SEO
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

תוספי כרום מומלצים ל-SEO

התוספים הבאים רלוונטים גם לאנשי SEO שמצבעים עבודת קידום פרופר, וגם למנהלי שיווק שרוצים לבדוק ולהתרשם מה-SEO הטכני באתר. אנחנו משתמשים בתוספים האלו באופן יומיומי בעבודה שלנו והם Game Changer אמיתי

קרא עוד »
מה זה תוכן איכותי?
SEO
חוליאן טרומפר

תוכן איכותי

כדי להגדיר מהו תוכן איכותי, בהתייחסות לקידום אתרים בלבד (ולא למשל לקופירייטינג או פוסטים ברשתות החברתיות) צריך תחילה להסכים על מה הוא תוכן "לא איכותי", או במילים פחות נוקשות; מה נחשב ל"תוכן סביר" או "תוכן טוב". במאמר זה, אציג מהו לדעתי תוכן איכותי, תוכן טוב ותוכן סביר, וכמו כן אפרט איך ארגון התוכן יהפוך אותו לאפילו חזק יותר.

קרא עוד »
הקשר בין מהירות האתר לקידום האורגני בגוגל
SEO
חוליאן טרומפר

הקשר בין מהירות האתר לקידום האורגני בגוגל

בעידן הדיגיטלי, מהירות האתר הפכה לגורם קריטי הן עבור המשתמשים והן עבור בעלי אתרים. מהירות האתר מתייחסת לזמן שלוקח לאתר להיטען במלואו ולהציג את תוכנו. ככל שהאתר נטען מהר יותר, כך חווית המשתמש טובה יותר, מה שיכול לתרגם למעורבות והמרות גבוהים יותר. בנוסף, מהירות האתר היא גם גורם מפתח לקידום אורגני בגוגל. במאמר זה נחקור את השפעת מהירות האתר על חווית המשתמש והקידום האורגני בגוגל.

קרא עוד »
מילות מפתח זנב קצר וזנב ארוך
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה מילות מפתח עם זנב קצר וזנב ארוך

כשמדובר באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), אחד ההיבטים החשובים ביותר הוא בחירת מילות המפתח הנכונות עבור התוכן שלך. ניתן לחלק את מילות המפתח לשתי קטגוריות: מילות מפתח עם זנב קצר ומילות מפתח עם זנב ארוך. במאמר זה נתעמק במה המשמעות של מונחים אלו וכיצד הם משפיעים על אסטרטגיית ה-SEO שלך.

קרא עוד »
איך RankBrain של גוגל תשפיע על הקידום האורגני בגוגל
SEO
חוליאן טרומפר

איך RankBrain של גוגל תשפיע על הקידום האורגני בגוגל

בתור אחד ממנועי החיפוש המשפיעים ביותר בעולם, גוגל מעדכנת ללא הרף את האלגוריתם שלה כדי לספק למשתמשים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות והמועילות ביותר. אחד העדכונים האחרונים הוא RankBrain של גוגל, מערכת בינה מלאכותית המשתמשת בלמידת מכונה כדי לשפר את הדרך שבה תוצאות החיפוש מדורגות. במאמר זה, נדון כיצד RankBrain של גוגל ישפיע על הקידום האורגני בגוגל ומה עסקים יכולים לעשות כדי להקדים את המשחק.

קרא עוד »
RankBrain של גוגל
SEO
חוליאן טרומפר

RankBrain של גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, ומטפל במיליארדי שאילתות מדי יום. כדי לספק את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר, גוגל משתמשת באלגוריתמים מורכבים כדי לנתח אתרים ואת התוכן שלהם. אחד האלגוריתמים האחרונים שהציגה גוגל הוא RankBrain, שהפך במהרה לחלק מכריע במערכת הדירוג של מנוע החיפוש.

קרא עוד »
העתיד של קידום אתרים: מגמות וטכנולוגיות מתפתחות
SEO
חוליאן טרומפר

העתיד של קידום אתרים: מגמות וטכנולוגיות מתפתחות

ככל שמנועי החיפוש ממשיכים להתפתח, כך גם תחום האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). בעוד שטקטיקות קידום אתרים מסורתיות כגון מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה בדף ובניית קישורים עדיין חשובות, מגמות וטכנולוגיות מתפתחות משנות את הדרך בה אנו ניגשים לקידום אתרים. במאמר זה, נחקור את העתיד של SEO ואת המגמות והטכנולוגיות המתפתחות שיעצבו אותו.

קרא עוד »
מה זה CMS?
בניית אתרים
חוליאן טרומפר

מה זה CMS?

בעולם פיתוח אתרים, CMS ראשי תיבות של מערכת ניהול תוכן (Content Management System). זוהי אפליקציית תוכנה המאפשרת למשתמשים לנהל ולפרסם תוכן דיגיטלי באתר ללא צורך במומחיות טכנית נרחבת. CMS חוללה מהפכה בתהליך הבנייה והניהול של אתרי אינטרנט, ואיפשרה לעסקים ולאנשים פרטיים ליצור ולתחזק את הנוכחות המקוונת שלהם בקלות. במאמר זה, נחקור מהו CMS וכיצד הוא פועל, יחד עם כמה דוגמאות פופולריות.

קרא עוד »
מה זה קנוניקל?
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה קנוניקל?

תגים קנוניים הם מרכיב חיוני באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). הם עוזרים לבעלי אתרים לומר למנועי החיפוש איזו גרסה של דף אינטרנט הם רוצים שיוספו לאינדקס ויוצגו בתוצאות החיפוש. במאמר זה נסביר מהם תגים קנוניים, מדוע הם חשובים וכיצד להשתמש בהם ביעילות.

קרא עוד »
מה זה קניבליזציה בקידום אתרים אורגני?
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה קניבליזציה בקידום אתרים אורגני?

קניבליזציה מתייחסת למצב שבו דפים מרובים באתר שלך מתחרים זה בזה על אותן מילות מפתח או שאילתות חיפוש. כאשר זה קורה, מנועי החיפוש עשויים שלא לדעת איזה עמוד להציג ב-SERPs (תוצאות החיפוש המגוונות כמו האינדקס של גוגל עצמו, עמודי תמונות, עמודי שופיניג וכו'), וכתוצאה מכך אתם תחוו דירוג נמוך יותר עבור כל הדפים או אפילו ירידה מוחלטת בנראות.

קרא עוד »
מה זה E.A.T
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה E.A.T ב-SEO?

E.A.T ב-SEO הוא מונח המייצג את ההתייחסות שלנו למומחיות (Expertise), הסמכותיות (Authoritativenes) והאמינות (Trustworthiness) של האתר, שהם שלושה גורמים מרכזיים שגוגל לוקחת בחשבון בעת דירוג אתרים בתוצאות מנועי החיפוש שלה (SERPs). על כן, במטרה לשפר את הקידום הארוגני שלכם, עליכם לשים דגש גדול על ה-E.A.T באתר.

קרא עוד »
הנחיות SEO לעליית אתר לאוויר
SEO
חוליאן טרומפר

הנחיות SEO לעליית אתר לאוויר

להלן פק"ל הנחיות SEO לעליית אתר חדש ו\או משודרג לאוויר. היישום שלו מחולק לשלושה שלבים:

בדיקה מקדימה לקראת עליית האתר לאוויר
פעולות מיידיות לאחר עליית האתר החדש לאוויר
פעולות שיש לבצע כשבוע לאחר עליית האתר החדש לאוויר

שלחו את ההנחיות לבעל האתר והעתק לחברת הפיתוח.

בהצלחה!

קרא עוד »
דוחות SEO – דירוג מילות מפתח
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

דוחות SEO – דירוג מילות מפתח

הצגה של דוחות מיקומים / דירוגים עבור מילות מפתח אחת לתקופה עבור הלקוחות, הם ה-א' ב' בעבודה של מקדם אתרים אורגני (SEO). אפשר ליצור דוחות כאלו דרך כלים חינמיים (כמו Google search console) ואו בתשלום (כמו ahrefs).

קרא עוד »
דוח 301 לאתר חדש
SEO
חוליאן טרומפר

דו"ח 301 לאתר חדש

דו"ח 301 מקצועי לאתר חדש כולל 2 שלבים: לפני שינוי כתובות ואחרי שינוי הכתובות. הסיבה שצריך לעשות דו"ח גם לאחר עלייה של האתר החדש לאוויר היא כי בטוח יהיו עמודים שנפספס, ואז נרצה לתפור אותם בדיעבד.

קרא עוד »
החשיבות של שימוש בתגיות html בעת יצירת תוכן בהקשר של SEO
SEO
חוליאן טרומפר

החשיבות של שימוש בתגיות html בעת יצירת תוכן בהקשר של SEO

מי שאחראים על הסריקה של האתר ומתן ציון SEO שקובע את המיקום העמודים באינדקס של גוגל הם אלגוריתם המכונים "עכבישים". העכבישים של גוגל בוחנים מספר פרמטרים ברמת העמודים וברמת האתר בכלל. הפרמטרים האלו עוזרים להם להבין מה תוכן העמוד, כמה התוכן הזה איכותי, למי כדי להציג אותו בעת חיפוש כלשהו בגוגל ובמאיזה מיקום אורגני.

קרא עוד »
מה זה הפניות 301?
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה הפניות 301?

הפניות 301 הן דרך להפנות דף אינטרנט או אתר לכתובת אתר אחרת. זה משמש בדרך כלל כאשר כתובת האתר של אתר משתנה או כאשר דף הוסר לצמיתות. הפניה 301 היא הפניה קבועה, כלומר – היא מספרת למנועי החיפוש שהדף או האתר עברו לצמיתות למיקום חדש.

קרא עוד »
איך בונים דו"ח מטאות SEO?
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

איך בונים דו"ח מטאות SEO?

במדריך זה נציג לכם כיצד אנו בונים פורמט דו"ח מטאות שאנחנו עושים בו שימוש במסגרת עבודת הקידום שלנו. את הפורמט אנחנו יוצרים בגוגל שיטס. להלן שלבי הבנייה:

קרא עוד »
Google Search Console
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

Google Search Console

Google Search Console הוא אחד מהכלים הכי חשובים למקדמי אתרים מ-2 סיבות עיקריות:

הוא כלי לכל דבר ועניין שדרכו מיישמים פעולות הקשורות ל-SEO, כמו למשל להציג מפת אתר לגוגל, להתכחש לקישורים רעילים, להסיר דפים או לבקש לאנדקס דפים חדשים מהאינדקס ועוד.
דרך הממשק של GSC ניתן לבחון דוחות ביצועים של SEO, כמו מספר קליקים על מודעות אורגניות בלבד, נתח חשיפה, יחס הקלקה והכי חשוב – מיקום של מילות מפתח.

קרא עוד »
בניית דו"ח מחקר מילות מפתח
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

בניית דו"ח מחקר מילות מפתח

במדריך זה נציג כיצד נוכל לבצע שימוש ביכולות הסינון והמיון של Google Sheet על מנת למיין את התוצאות שאנחנו מציגים במחקר מילות המפתח לפי הצרכים שלנו.

קרא עוד »
כמה זמן לוקח לעשות SEO?
SEO
חוליאן טרומפר

כמה זמן לוקח לעשות SEO?

השאלה הכי מתבקשת בתהליך של קידום אורגני היא כמה זמן לוקח לעשות SEO? זו שאלה שעולה כל הזמן כי כאשר חוקרים את התחום, מתישהו מגיעים לזה שלקידום אורגני יש גם חסרונות, ואחד הבולטים שבהם הוא שמדובר בעבודה מאוד ארוכה עד להשגת התוצאות.

קרא עוד »
כמה עולה קידום אורגני?
SEO
חוליאן טרומפר

כמה עולה קידום אורגני?

אם אתם תבקשו לקבל הצעות מחיר לקידום אתרים אורגני מכמה חברות SEO שונות, אז אתם תראו תמחורים שונים, אז השאלה היא למה וכמה זה עולה? אלו הם המשתנים המשפיעים על תמחור עבודת SEO:

קרא עוד »
אסטרטייגת קישורים לקידום אורגני
SEO
חוליאן טרומפר

אסטרטגיית קישורים לקידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך שיפור של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP). אחד הגורמים החשובים ביותר בקידום אתרים הוא קישורים נכנסים (קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך). קישורים נכנסים נחשבים ל"הצבעת אמון" עבור האתר שלך, וככל שיש לך קישורים איכותיים יותר, כך גדל הסיכוי שתדורג טוב ב-SERPs. במאמר זה, נדון בחשיבותה של אסטרטגיית קישורים נכנסים לקידום אתרים ונספק דוגמאות וסטטיסטיקות כדי להמחיש את היתרונות של קישורים איכותיים.

קרא עוד »
Miro – תוכנה לאיור אפיון עץ אתר
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

Miro – תוכנה לאיור אפיון עץ אתר

Miro היא תוכנת לוח דיגיטלי המשמשת לשיתוף פעולה ויזואלי ויצירת רעיונות. זהו יישום מבוסס אינטרנט שניתן לגשת אליו מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, מה שהופך אותו מושלם עבור צוותים מרוחקים. Miro מאפשרת למשתמשים לעשות סיעור מוחות, לתכנן ולארגן רעיונות בצורה אינטראקטיבית וויזואלית.

קרא עוד »
SEO META in 1 CLICK – ניתוח SEO טכני
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

SEO META in 1 CLICK – ניתוח SEO טכני

SEO META in 1 CLICK הוא תוסף כרום המשמש לניתוח מטא נתוני SEO של דף אינטרנט. הוא מאפשר למשתמשים לנתח מידע חשוב על הכותרת, התיאור ומילות המפתח של דף אינטרנט, שהם גורמים חשובים עבור SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). כלי זה נועד לעזור למנהלי אתרים, מקצועני SEO ויוצרי תוכן לגשת ולנתח במהירות את המטא נתונים של דף אינטרנט כמו:

קרא עוד »
תוכנת SEO לחקר מתחרים - Semrush
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

תוכנת SEO לחקר מתחרים – Semrush

Semrush היא חבילת תוכנה מקיפה עבור משווקים דיגיטליים ובעלי אתרים. הוא מציע כלים רבי עוצמה שיעזרו לך להבין את הנוף התחרותי של העסק שלך, לעקוב אחר דירוגים ונתוני אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), לבצע מחקר מילות מפתח, לחקור קישורים נכנסים ועוד. בסקירה זו, נתמקד כיצד Semrush יכול לעזור בתחום מחקר מתחרים.

קרא עוד »
Screaming Frog
כלים לקידום אתרים אורגני
חוליאן טרומפר

Screaming Frog

תוכנת Screaming Frog היא כלי עכביש SEO המאפשר למשתמשים לסרוק את כתובות האתרים, התמונות, הסקריפטים והאפליקציות של אתרים במהירות וביעילות. זה נועד להיות פשוט לשימוש מתחילים, אך חזק מספיק עבור מומחים. התוכנה עוזרת למשתמשים למצוא קישורים שבורים, לזהות שגיאות שרת והפניות מחדש, כמו גם לנתח כותרות עמודים ומטא נתונים.

קרא עוד »
מה זה מחקר מילות מפתח?
SEO
חוליאן טרומפר

מה זה מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון בעבודת SEO פרופר. במסגרת המחקר, מנהל ה-SEO מבצע בדיקה שבמסגרתה הוא מחפש מי הם הביטויים (מילות המפתח) עם נפח החיפוש הגדול ביותר הקשורים לעסק ומציג אותם ללקוח בדו"ח מסודר.

קרא עוד »
קידום ממומן בגוגל
SEO
חוליאן טרומפר

קידום ממומן בגוגל

פרסום ב-Google Pay-Per-Click (PPC) הוא שיטה פופולרית לפרסום מקוון, שבה מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. המודעות מוצגות בדרך כלל בדפי התוצאות של מנוע החיפוש (SERP) של גוגל או באתרים אחרים השותפים ל-Google כדי להציג מודעות.

קרא עוד »
מקורות תנועה לאתר
SEO
חוליאן טרומפר

מקורות תנועה לאתר

מקורות התנועה לאתר מתייחסים לערוצים המכילים קישורים המובילים משתמשים לאתר האינטרנט שלך. הערוצים מגוונים מאוד והם כוללים בית היתר מנועי חיפוש (כמו גוגל, בינג ויוטיוב), רשתות חברתיות (כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק) וכל דרך אחרת שדרכה ניתן להוביל משתמשים לאתר (כמו דיוור, מסרונים, QR, לינק בוואטסאפ וכולי).

קרא עוד »
קידום אורגני לאתרים חדשים לעומת קידום אורגני של אתרים ותיקים
SEO
חוליאן טרומפר

קידום אורגני לאתרים חדשים לעומת קידום אורגני של אתרים ותיקים

קידום אורגני לאתרים חדשים וקידום אורגני של אתרים ותיקים לא שונים במהותם, אבל כן יש כמה דברים שהם לאו דווקא "בקטנה" שצריך לדעת להתייחס אליהם ולקחת בחשבון בזמן עוד לפני שמתחילים לעבוד. להלן ההבדלים בין קידום אתר פרשי לקידום אתר ותיק:

קרא עוד »
מילות מפתח
SEO
חוליאן טרומפר

מילות מפתח

מילות מפתח הן מילים או ביטויים המשמשים לזיהוי וסיווג תוכן. הם משמשים גם במנועי חיפוש כדי לעזור לאנשים לאתר מידע רלוונטי במהירות ובקלות. מילות מפתח יכולות להיות מילה בודדת, מילים מרובות, או אפילו משפטים שלמים.

קרא עוד »
התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן