קצר רקע על גוגל דיסקבר
גוגל דיסקבר הוא פיד מותאם אישית שמופיע באפליקציית גוגל ובדפדפן גוגל במכשירים ניידים. הפיד מציג תכנים חדשותיים, מאמרים, סרטונים ועוד, בהתבסס על תחומי העניין של המשתמש, היסטוריית החיפושים שלו, מיקומו ועוד. כדי שהאתר שלכם יופיע בגוגל דיסקבר, עליכם לבצע מספר פעולות:
- וודאו שהאתר שלכם מותאם למובייל: זה פלטפורה שזמינה רק במובייל ולכן חשוב שהאתר שלכם יהיה מותאם לגלישה נוחה בטלפון נייד.
- השתמש ב-Structured Data: זוהי דרך להוסיף מידע נוסף על התכנים באתר שלכם, כך שגוגל תוכל להבין אותם טוב יותר. למידע נוסף לחצו כאן.
- צרו תוכן איכותי ומעניין: גוגל מעדיפה להציג תכנים איכותיים ומעניינים בגוגל דיסקבר.
- קדמו את האתר: שתפו את התכנים שלכם ברשתות חברתיות ובפלטפורמות אחרות, כדי להגדיל את החשיפה אליהם.
סיבות אפשריות לכך שירדתם מגוגל דיסקבר
ישנן מספר סיבות אפשריות לכך שתכנים שהוצגו בגוגל דיסקברי וקיבלו במשך תקופה עשרות אלפי חשיפות ואלפי קליקים, ירדו דרמטית תוך ימים ספורים עד למצב של 0 חשיפות ו-0 קליקים
- שינויים באלגוריתם של גוגל דיסקברי: גוגל דיסקברי משתמש באלגוריתם מתוחכם כדי לקבוע אילו תכנים להציג לכל משתמש. ייתכן שהאלגוריתם עבר שינוי שגרם לתכנים שלך להיות פחות רלוונטיים עבור המשתמשים.
- ירידה באיכות התכנים: ייתכן שהאיכות של התכנים שלך ירדה עם הזמן, מה שגרם לכך שפחות משתמשים לחצו עליהם.
- תחרות מוגברת: ייתכן שיש יותר תכנים זמינים בגוגל דיסקברי, מה שמקשה על התכנים שלך להתבלט.
- שינויים בהתנהגות המשתמשים: ייתכן שהמשתמשים פשוט הפסיקו להתעניין בתכנים מסוג זה.
- בעיות טכניות: ייתכן שיש בעיה טכנית בגוגל דיסקברי שגורמת לכך שהתכנים שלך לא מוצגים.
דרכי התמודדות
כדי לנסות להבין מה הסיבה הספציפית לירידה בחשיפות ובקליקים, מומלץ לבדוק את הדברים הבאים:
- בדיקת התכנים: וודאו שהתכנים שלכם עדיין איכותיים ורלוונטיים עבור המשתמשים.
- עדכון התכנים: נסו לעדכן את התכנים שלכם כדי להפוך אותם למעניינים יותר.