כמה עולה קידום אורגני?

אם אתם תבקשו לקבל הצעות מחיר לקידום אתרים אורגני מכמה חברות SEO שונות, אז אתם תראו תמחורים שונים, אז השאלה היא למה וכמה זה עולה? אלו הם המשתנים המשפיעים על תמחור עבודת SEO:
תוכן עניינים

אלו הדברים שמשפיעים על התמחור של עבודת SEO:

קצב הספקה של דוחות SEO טכניים

כשמבצעים עבודת SEO טכנית, באופן טבעי צריך לעבוד לאט כי גוגל מצפה לשינויים מזעריים כשמדובר ב-SEO (עבודה טכנית איטית היא עבודה בריאה). עם זאת, יש לקוחות שמנהלים אתרים ענקיים שהשינויים הטכניים יכולים להיות אצלכם באמת מהירים יותר, או אם מדובר בלקוחות דורשניים שרוצים כמה שיותר מהר לבצע אופטימיזציה טכנית, אז משך הזמן שחברת הקידום תצטרך להשקיע באותם לקוחות יהיה גדול יותר, מה שיצדיק תמחור גדול יותר.

בקשות SEO חריגות / פרוייקטים נקודתיים

ב-SEO יש תו"ל עבודה מסודר ומוגדר. עם זאת, לעיתים לקוחות יכולים לבקש משהו חריג. דוגמה קלאסית: יצירת של מסמך 301 בגלל מעבר לאתר חדש. זו בקשה חריגה שמצריכה הקצאה של הרבה זמן עבודה שהוא יוצא מן הכלל. על כן, בקשה כזו לרוב תתומחר באופן נפרד מהריטיינר הקבוע.

קצב הספקת קישורים

הקצב המקסימלי שאנחנו ממליצים עליו בכל הנוגע להפניות קישורים, הוא קישור 1 בשבוע (כי יותר מזה כבר נראה דיי פישי, אבל תמיד יש יוצא מן הכלל. ראו מידע נוסף אודות ההמלצות לקצב שליחת קישורים). יש לקוחות שיהיו דורשניים יותר ויבקשו לקבל יותר קישורים, וזה כמובן מצריך השקעה כספית גבוהה יותר וזה ישפיע על התמחור.

קישורים מאתרים גדולים

יש לקוחות שלא יספקו באתרי לוויין, וירצו לקבל קישורים מאתרים גדולים. אם ללקוח יש את התקציב, אז בכיף. העניין הוא שזה משהו שכמובן מעלה מאוד את העלות של ה-SEO.

כמות המאמרים החדשים שעולים לאתר בכל חודש

מאמרים מאוד חשובים ל-SEO, וככל שתדרשו ליצור יותר תכנים בחודש, הרי שעלות הקידום תעלה יותר. אנחנו מאוד אוהבים תוכן ואנחנו חושבים שזו השקעה חכמה, שכן מדובר בדרך הטובה ביותר לכבוש עוד מילות מפתח חדשות.

השפה שאתם רוצים לקדם

אם את רוצים לקדם אתר באנגלית, אבל מבקשים את זה מחברה ישראלית, ככל הנראה שזה יעלה יותר כסף, כי יש כאן אקסטרה השקעה. יהיה צורך להקצות לכם מנהל SEO שדובר את השפה והוא כמובן יהיה מתומחר בעלות גבוהה יותר בגלל התלות בו (זה לא מחזירות, אותו עובד עולה לחברת הקידום יותר כסף). זה מעלה גם את המחיר של המאמרים והקישורים.

אלו הדברים שלא אמורים להשפיע על התמחור של SEO:

כמות מילות המפתח

באופן די מוזר, יש חברות שמתמחרות "תקיפה" של יותר ביטויי מפתח ביותר כסף. אנחנו מתקשים למצוא לזה הסברים, בעיקר בגלל הסיבה שככול שאנחנו נקבל יותר ביטויים לקדם, אז סביר שאנחנו נצליח יותר במשימה שלנו (אנחנו זו החברה המקדמת). ז"א – ככל שיש לנו יותר עם מה לעבוד, הרי שיהיה לנו יותר קל להצליח. 

אם הכוונה היית לכמות הביטויים שחברת SEO אומרת שהיא תעקוב אחרייה אז זה כבר משהו אחר, כי התוכנות המקצועיות למעקב דירוגים (כל מיני אפליקציות שחברות פרטיות פיתחו) באמת עושות חשבון על כמות הביטויים ואז חברות SEO (או לפחות אנחנו ככה) קצת מתקמצנות על הקרדיטים שהן מחלקות בכל הנוגע לכמות מילות המפתח למעקב.

אם אתם תבקשו לקבל הצעות מחיר לקידום אתרים אורגני מכמה חברות SEO שונות, אז אתם תראו תמחורים שונים, אז השאלה היא למה וכמה זה עולה? אלו הם המשתנים המשפיעים על תמחור עבודת SEO:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
כמה עולה קידום אורגני?
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן