- גוגל אנליטיקס: זהו כלי חינמי המאפשר לך לעקוב אחר התנועה באתר שלך, כולל מספר המבקרים, מאיפה הם הגיעו וכיצד הם מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך. מידע זה יכול לשמש כדי לייעל את האתר שלך ולשפר את SEO שלך.
- SEMrush: זהו כלי בתשלום המציע מגוון רחב של תכונות למחקר מילות מפתח, ניתוח תחרותי ובניית קישורים. זה יכול לעזור לך לזהות את מילות המפתח שהמתחרים שלך מדורגים, וגם לעזור לך למצוא הזדמנויות חדשות לבניית קישורים.
- Ahrefs: זהו כלי נוסף בתשלום המציע תכונות דומות ל-SEMrush, כולל מחקר מילות מפתח, ניתוח תחרותי ובניית קישורים. יש לו גם תכונה חזקה של ניתוח קישורים נכנסים שיכולה לעזור לך לזהות ולהעריך את איכות הקישורים המפנים לאתר שלך.
- Moz: זהו כלי בתשלום המציע מגוון רחב של תכונות לקידום אתרים, כולל מחקר מילות מפתח, בניית קישורים וביקורת אתרים. יש לו גם כלי חינמי בשם MozBar המאפשר לך לבדוק את סמכות הדומיין וסמכות הדפים של כל דף אינטרנט.
- Buzzsumo: זהו כלי בתשלום המאפשר לך למצוא ולנתח את התוכן המשותף ביותר בנישה שלך. זה יכול לעזור לך לזהות תוכן פופולרי שאתה יכול לשכפל או לשפר.
- Google Search Console: זהו כלי חינמי שמסופק על ידי Google המאפשר לך לראות כיצד האתר שלך מתפקד בתוצאות החיפוש של Google. זה יכול לעזור לך לזהות ולתקן בעיות SEO טכניות, וגם לעקוב אחר הנראות והביצועים של האתר שלך בחיפוש בגוגל.
- Yoast SEO: זהו תוסף לוורדפרס שעוזר לך לייעל את האתר שלך לקידום אתרים. הוא מציע מגוון רחב של תכונות כולל אופטימיזציה של מילות מפתח, אופטימיזציה של מטא תגים, ניתוח קריאות ועוד.
- Google Tag Manager: זהו כלי חינמי שמסופק על ידי גוגל המאפשר לך להוסיף ולנהל תגים שונים באתר שלך מבלי לשנות את הקוד. אתה יכול להשתמש בו כדי להוסיף קודי מעקב שונים, מעקב המרות ועוד.
- KeyWord Tool: זהו כלי חינמי שיוצר רשימה של מילות מפתח הקשורות לנושא או למילת מפתח ספציפיים. זה יכול לעזור לך לזהות מילות מפתח חדשות למיקוד עבור מאמצי התוכן והמנוע של האתר שלך.
- BuzzStream: זהו כלי בתשלום שעוזר בבניית קישורים ובניית מערכות יחסים עם משפיענים ואתרים אחרים. זה יכול לעזור לך למצוא הזדמנויות פוטנציאליות לבניית קישורים ולעקוב אחר מאמצי ההסברה שלך.
- CoSchedule Headline Analyzer: זהו כלי חינמי שמנתח את הכותרות של התוכן שלך ונותן להם ציון על סמך גורמים כמו אורך, דקדוק וקריאות. זה יכול לעזור לך ליצור כותרות טובות יותר שישפרו את שיעור הקליקים של התוכן שלך.
- Ubersuggest: זהו כלי חינמי שיוצר רשימה של מילות מפתח הקשורות לנושא או מילת מפתח ספציפיים ומספק הרבה נתונים שימושיים כמו מחיר לקליק, נפח חיפוש ותחרות.
- Canva: זהו כלי עיצוב גרפי המאפשר לך ליצור תמונות מושכות חזותית, אינפוגרפיקה וגרפיקה אחרת כדי לסייע בקידום האתר שלך. זהו כלי נהדר ליצור תמונות הניתנות לשיתוף עבור מדיה חברתית.
- Google Trends: זהו כלי חינמי שמראה את הפופולריות של נושא או מילת מפתח ספציפיים לאורך זמן. זה יכול לעזור לך לזהות נושאים מגמתיים ולבצע אופטימיזציה של התוכן שלך בהתאם.
- Open Site Explorer: זהו כלי בתשלום מ-Moz המאפשר לך לנתח קישורים נכנסים של כל אתר. זה יכול לעזור לך לזהות הזדמנויות פוטנציאליות לבניית קישורים וגם להעריך את איכות הקישורים המפנים לאתר שלך.
- Google PageSpeed Insights: זהו כלי חינמי שמנתח את הביצועים של דף אינטרנט הן בנייד והן במכשירים שולחניים. הוא מספק הצעות כיצד לשפר את זמן הטעינה של הדף, מה שיכול לעזור לשפר את חווית המשתמש ולהגדיל את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש.
- Hootsuite: זהו כלי לניהול מדיה חברתית המאפשר לך לתזמן ולפרסם תוכן על פני מספר פלטפורמות מדיה חברתית. יש לו גם תכונה למעקב אחר אזכורים, עוקבים וניתוחים, שיכולים לעזור לך לשפר את הנוכחות והמעורבות שלך במדיה החברתית.
- Buzzbundle: זהו כלי בתשלום המאפשר לך לנהל את המוניטין המקוון שלך על ידי ניטור ותגובה לאזכורים של המותג שלך ברחבי האינטרנט. זה גם מאפשר לך להצטרף לשיחות ולקהילות הקשורות לנישה שלך, מה שיכול לעזור לך לבנות מערכות יחסים ולהגביר את הנראות.
- כלי בדיקת A/B: ישנם מספר כלי בדיקת A/B זמינים כגון Optimizely, VWO ו-Google Optimize, המאפשרים לך לבדוק וריאציות שונות של האתר שלך כדי לראות איזה מהם מניב את הביצועים הטובים ביותר. כלים אלה יכולים לעזור לך לשפר את שיעור ההמרה של האתר שלך, מה שיכול להוביל להגדלת התנועה והמכירות.
- Bitly: זהו כלי לקיצור ומעקב קישורים המאפשר לך לעקוב אחר קליקים על קישורים המשותפים במדיה חברתית, במייל או בפלטפורמות אחרות. זה יכול לעזור לך למדוד את הביצועים של מסעות הפרסום שלך ולבצע התאמות לפי הצורך.
- Google לעסק שלי: זהו כלי חינמי שמסופק על ידי Google המאפשר לך לנהל את המידע העסקי שלך, כולל מיקום, שעות פעילות, פרטי קשר וביקורות של לקוחות. חשוב לתבוע ולאמת את העסק שלך ב-Google לעסק שלי, מכיוון שהוא יכול לעזור לשפר את הנראות שלך בתוצאות החיפוש המקומיות.
אלו הם כמה מהכלים הפופולריים והשימושיים ביותר לקידום אתרים אורגני. על ידי שימוש בכלים אלו תוכל לשפר את הנראות, התנועה והביצועים הכוללים של האתר שלך. כל אחד מהכלים הללו מציע תכונות ויתרונות שונים, לכן חשוב להעריך את הצרכים שלך ולבחור את אלה שיהיו שימושיים ביותר למצב הספציפי שלך.