יצירת דוח בגוגל אנליטיקס 4 להשוואה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים

בגוגל אנליטיקס 4, ניתן ליצור דוח מותאם אישית המשווה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים. להלן השלבים:
תוכן עניינים

1. גישה לדוחות מותאמים אישית:

  • התחברו לחשבון Google Analytics 4 שלכם.
  • לחצו על "דוחות" בתפריט הצד.
  • בחרו "דוחות מותאמים אישית".

2. יצירת דוח חדש:

  • לחצו על "דו"ח חדש".
  • בחרו "דו"ח ריק".
  • הזינו שם לדוח.

3. הוספת מדדים:

  • לחצו על "הוסף מדד".
  • בחרו "משתמשים חדשים".
  • בחרו "משתמשים חוזרים".

4. הוספת ממדים:

  • לחצו על "הוסף ממד".
  • בחרו את הממדים הרצויים להשוואה. לדוגמה, ניתן לבחור "מקור תנועה", "מכשיר", "מיקום גיאוגרפי" ועוד.

5. החלת מסננים:

  • לחצו על "הוסף מסנן".
  • בחרו את המסננים הרצויים. לדוגמה, ניתן לסנן לפי תאריך, טווח גילאים, תחומי עניין ועוד.

6. שמירת הדוח:

  • לחצו על "שמור".

7. ניתוח הדוח:

  • לאחר יצירת הדוח, תוכלו לנתח את הנתונים ולהשוות בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים.
  • ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לקבל תובנות לגבי התנהגות המשתמשים באתר או באפליקציה שלכם, וכן כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם.

טיפים נוספים:

  • ניתן להוסיף לדוח מדדים וממדים נוספים לפי הצורך.
  • ניתן להשתמש ב"פילוחים" כדי להציג את הנתונים בצורה מפורטת יותר.
  • ניתן לשתף את הדוח עם משתמשים אחרים.

דוגמאות לניתוח:

  • ניתן להשוות את אחוז ההמרות בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים.
  • ניתן להשוות את משך זמן הביקור באתר או באפליקציה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים.
  • ניתן להשוות את מספר הדפים שנצפו בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים.

לסיכום:

יצירת דוח בגוגל אנליטיקס 4 להשוואה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים היא דרך יעילה לקבל תובנות לגבי התנהגות המשתמשים באתר או באפליקציה שלכם. ניתן להשתמש בנתונים אלו כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם ולהגדיל את מספר ההמרות.

בגוגל אנליטיקס 4, ניתן ליצור דוח מותאם אישית המשווה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים. להלן השלבים:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »

Google Search Console: כלי חיוני לקידום אורגני

Google Search Console (גוגל סרץ' קונסול) הוא כלי חינמי וחיוני לכל מי שמעוניין לשפר את הקידום האורגני (SEO) של אתר האינטרנט שלו. הכלי מספק מגוון נתונים ותובנות לגבי האופן שבו גוגל רואה את האתר, ומאפשר לבצע אופטימיזציות שונות על מנת לשפר את דירוגו בתוצאות החיפוש.

קרא עוד »
דוח שמשווה בין משתמשים חדשים למשתמשים חוזרים
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן