הנחיות SEO לעליית אתר לאוויר

להלן פק"ל הנחיות SEO לעליית אתר חדש ו\או משודרג לאוויר. היישום שלו מחולק לשלושה שלבים: בדיקה מקדימה לקראת עליית האתר לאוויר פעולות מיידיות לאחר עליית האתר החדש לאוויר פעולות שיש לבצע כשבוע לאחר עליית האתר החדש לאוויר שלחו את ההנחיות לבעל האתר והעתק לחברת הפיתוח. בהצלחה!
תוכן עניינים

שלב 1: בדיקה מקדימה לקראת עליית אתר לאוויר

לוודא מול הפיתוח שהאתר החדש יעלה עם תעודת אבטחה SSL (אתר בגרסת https)
לוודא מול הפיתוח שבאתר החדש יתקיים אותו מבנה קישורים
יש להכין מראש מסמך הפניות 301!
יש לוודא מול הפיתוח שמירה על גרסת www כמו באתר הקודם
צוות פיתוח ערוך להסיר חסימת Robots.txt
עמודים לא נחוצים חסומים (לדוגמה, עמוד "תודה רבה")
יש לעדכן מטאות עוד לפני עליית האתר החדש לאוויר
בדיקת רספונסיביות
העברת קוד GTM לאתר החדש
לוודא שהאתר עולה עם dataLayer
Cache + CDN
SEO Images Alt Tags
Automatically improve JS, CSS and HTML code structure
Compress media files and defer offscreen images using Lazy Load
פונטים ומשקלים אחידים
האתר החדש בנוי בלופים ולא עמודים בודיים
היררכיית html תקינה (h1, h2, h3..) בעמודי הלופ ועמודים בודדים
טקסט נקי משגיאות כתיב
הסרה של כל תוכן הדמה
קיים עמוד תקנון + מדיניות פרטיות
פייביקון מוצג (סמל אתר בטאב דפדפן)
עמוד 404 תקין
יש עמוד הצהרת נגישות גלוי באתר + פעולות הנגשה
האתר שולח מיילים בהצלחה
טפסי יצירת קשר נבדקו ומגיעים ליעד
עמוד תוצאות חיפוש מעוצב

שלב 2: פעולות מיידיות לאחר עליית האתר החדש לאוויר

יש לוודא כי חסימת Robots.txt הוסרה!
במידה ויש הפניות 301, יש לבדוק שאין שגיאות קנוניקל
יצירת מפת Sitemap xml חדשה והעלאה ל-GSC
הגדרת מדידה GA4 באתר החדש

שלב 3: פעולות שיש לבצע כשבוע לאחר עליית האתר החדש לאוויר

יש לוודא כי קיימת מפת אתר XML ב-GSC
יש לבדוק סריקת דפים ב-GSC ולזהות חשד לנפילות הופעות ודירוגים
להלן פק"ל הנחיות SEO לעליית אתר חדש ו\או משודרג לאוויר. היישום שלו מחולק לשלושה שלבים: בדיקה מקדימה לקראת עליית האתר לאוויר פעולות מיידיות לאחר עליית האתר החדש לאוויר פעולות שיש לבצע כשבוע לאחר עליית האתר החדש לאוויר שלחו את ההנחיות לבעל האתר והעתק לחברת הפיתוח. בהצלחה!

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
הנחיות SEO לעליית אתר לאוויר
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן