החשיבות של שימוש בתגיות html בעת יצירת תוכן בהקשר של SEO

מי שאחראים על הסריקה של האתר ומתן ציון SEO שקובע את המיקום העמודים באינדקס של גוגל הם אלגוריתם המכונים "עכבישים". העכבישים של גוגל בוחנים מספר פרמטרים ברמת העמודים וברמת האתר בכלל. הפרמטרים האלו עוזרים להם להבין מה תוכן העמוד, כמה התוכן הזה איכותי, למי כדי להציג אותו בעת חיפוש כלשהו בגוגל ובמאיזה מיקום אורגני.
תוכן עניינים

יש מספר רב מאוד של פרמטרים, אבל הבולטים בהם הם:

  • מבנה התוכן של האתר (ההיררכיה שלו, שכאן הh1 נכנס לסיפור)
  • עצם התוכן עצמו (מה כתוב שם) והאיכות שלו
  • איזה תיאור העמוד המציע לגוגל (כותרת ותיאור מטא)
  • האם העמוד מכיל סכמות להעשרת המידע
  • מה התוכן שמופיע במחרוזת של העמוד
  • מהי מהירות טעינת העמוד

הפרמטרים האלו אמורים להשפיע לחיוב על התנהגות הגולשים באתר. אם הגולשים יביעו מעורבות גבוהה (זמן שהייה גבוהה, עיון באתר, הקלקה על כפתורים וכו') אז העכבישים יתרשמו שהאתר מציג תוכן איכותי ורלוונטי, ולכן גם תתעדף אותו בדירוג (הדירוג יעלה).

בחזרה להיררכיה והתגיות

העכבישים של גוגל צריכים שיעזרו להם להבין מה התוכן המרכזי של העמוד. כדי להבין את זה טוב, התוכן חייב להיות איכותי*. אבל חוץ מתוכן איכותי, יש גם פרמטרים טכניים שהעכבישים בוחנים. אחד הדברים הראשניים שהם סורקים, זה את הכותרות של העמוד (כמו שאנחנו קודם כל קוראים ברפרוף את כל הכותרות בעיתון).

מהי הכותרת הראשונה שהעכבישים שמים לב אלייה?

הכותרת המשמעותית ביותר, שמצביע באופן המובהק ביותר על נושא התוכן שהעכבישים צפויים להיחשף אליו, היא הכותרת הראשית. הכותרת הראשית צריכה להיות מתוייגת ב-h1. אז אם אנחנו חותרים לקדם ביטוי X בעמוד X, אז הכותרת הראשית צריכה להכיל את מילת המפתח X.

 

כמה פעמים נכיל h1 בתוך עמוד?

יש לשים לב שאין משנית לכותרת ראשית! היא תופיע פעם אחת בלבד בכל עמוד באתר. מצד שני, הכותרות המשניות (שאלו h2, h3 וכו') יכולות להופיע כמה שצריך בהתאם להקשר. דוגמה להיררכית תוכן עם תיוג כותרות נכון:

 

מאמר בנושא שיווק דיגיטלי:

 

מילת המפתח המבוקשת לקידום: שיווק דיגיטלי.

כותרת ראשית = 

 

 

				
					<h1>שיווק דיגיטלי</h1>
				
			

כותרות משנה שיתויגו עם h2 (שמגיעות אחרי הפסקה הראשית שמופיע מידע לאחר הכותרת הראשית):

				
					-	<h2>קידום אתרים</h2>
-	<h2>פרסום ברשתות החברתיות</h2>

				
			

 

אפשר גם להוסיף תת כותרות משנה שיתוייגו עם h3, והן רלוונטיות במידה ואנחנו רוצים להעשיר עוד יותר את התוכן. כך זה יראה לדוגמה:
				
					<h1>שיווק דיגיטלי</h1>
            <p>פסקה ראשונה שמדברת בהרחבה על שיווק דיגיטלי</p>
    <h2>קידום אתרים</h2>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על קידום אתרים</p>
        <h3>קידום אורגני</h3>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על קידום אורגני</p>
        <h3>קידום ממומן</h3>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על קידום ממומן</p>
    <h2>פרסום ברשתות החברתיות</h2>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על פרסום ברשתות החברתיות</p>
        <h3>פרסום בפייסבו</h3>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על פרסום בפייסבוק</p>
        <h3>פרסום באינסטגרם</h3>
            <p>פסקה נוספת שמדברת בהרחה על פרסום באינטגרם</p>

				
			

עכשיו אפשר להמשיך את זה עוד… סתם למשל – לו היית רוצה לרשום גם תוכן שמדבר על היתרונות והחסרונות של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, אז הייתי יכול להוסיף עוד כותרות משנה תחת תגיד h4 שפותחות את הנושא הזה וכך הלאה והלאה…

איך העכבישים בוחנים את טיב התוכן?

 *האיכות נקבעת על פי הרלוונטיות של התוכן לחיפוש עצמו, המקוריות של התוכן, והמענה שהתוכן נותן לגולש. גוגל רואה בהעשרת התוכן עם מדיה (כמו תמונות וסרטונים) כבוסט לאיכות התוכן, לבנה הפסקאות שלו (לא ארוכות או קצרות מדי), בוחנת משפטי חיבור והקשר בין הפסקאות ולכותרות שלהן. זה הכל, מקווה שהכל מובן ובמידה ויש שאלות, אז אנחנו כאן 

מי שאחראים על הסריקה של האתר ומתן ציון SEO שקובע את המיקום העמודים באינדקס של גוגל הם אלגוריתם המכונים "עכבישים". העכבישים של גוגל בוחנים מספר פרמטרים ברמת העמודים וברמת האתר בכלל. הפרמטרים האלו עוזרים להם להבין מה תוכן העמוד, כמה התוכן הזה איכותי, למי כדי להציג אותו בעת חיפוש כלשהו בגוגל ובמאיזה מיקום אורגני.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
החשיבות של שימוש בתגיות html בעת יצירת תוכן בהקשר של SEO
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן