האם גוגל מבין תמונות? ומה זה Alt Text חכם באמת?

תמונות הן הלב הפועם של האינטרנט, ותפקידן חורג מעבר לייפוי - הן מספרות סיפורים ומעצימות מסרים. במאמר זה, נגלה כיצד גוגל משדרג את הבנת התמונה באמצעות טכנולוגיות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית, ונלמד על חשיבות Alt Text בהנעת התמונות להצלחה בתוצאות החיפוש. עם טיפים לאופטימיזציה חכמה, תמונות האיכות שלכם יכולות לעזור לכם לכבוש את הפסגה בזירה הדיגיטלית.
תוכן עניינים

המהפכה הוויזואלית: כיצד תמונות מעצבות את העולם הדיגיטלי שלנו

בעולם הדיגיטלי המודרני, התמונות הן הרבה יותר מסתם קישוט. הן הנשמה של התוכן, הכלי שמחבר אותנו רגשית, המדיום שמעביר מסרים במהירות הבזק. כל בלוג, אתר מכירות, או אפילו פוסט ברשת חברתית מסתמך על עוצמתה של התמונה כדי למשוך אתכם פנימה, לספר סיפור ולשכנע. אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב: איך מנועי חיפוש, ובפרט גוגל, מתמודדים עם השפע הוויזואלי הזה? האם הם באמת מבינים את מה שאתם רואים, או שהם עדיין תקועים בעולם של מילים בלבד? הצטרפו אלינו למסע מרתק אל מאחורי הקלעים של הטכנולוגיה, כדי לגלות את הסודות שמאפשרים לתמונות שלכם לככב בתוצאות החיפוש ולספק ערך אמיתי למשתמשים.

מעבר למילים: הצצה למוחו של מנוע החיפוש

לפני שנים רבות, מנועי חיפוש היו יצורים פשוטים למדי. הם יכלו לקרוא טקסט, לנתח מילות מפתח ולדרג עמודים בהתאם. תמונות? הן היו עבורם קופסאות שחורות, חלקים בלתי מובנים בתוך קוד ה-HTML. אך הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, ובמיוחד בתחום של בינה מלאכותית ולמידת מכונה. גוגל השקיעה משאבים עצומים בפיתוח יכולות ראייה ממוחשבת, מתוך הבנה שתמונות הן חלק בלתי נפרד מחווית המשתמש ומהעושר האינפורמטיבי של הרשת.

האבולוציה של הבנת התמונה בגוגל: מפשוט למורכב

בעבר, הדרך היחידה של גוגל "להבין" תמונה הייתה באמצעות הטקסט שמקיף אותה – שם הקובץ, הכיתוב שמתחתיה, והטקסט הכללי בעמוד. זו הייתה הבנה עקיפה, שטחית ומוגבלת. עם השנים, ובזכות פיתוחים פורצי דרך בתחום ה-AI, מנועי החיפוש למדו לזהות דפוסים ויזואליים מורכבים. הם כבר לא רק "מנחשים" מה יש בתמונה, אלא מנתחים את הפיקסלים עצמם באמצעות אלגוריתמים חכמים שמאומנים על מיליארדי תמונות.

היום, היכולת של גוגל לנתח תמונות עברה מהפכה של ממש. היא כוללת זיהוי אובייקטים בתוך התמונה – האם זו מכונית? כלב? עץ? – זיהוי פרצופים, הבנת סצנות שלמות (פארק, חוף ים, משרד) ואף ניתוח רגשות מסוימים. מעבר לכך, היא מבינה את הקשרים בין אלמנטים שונים בתמונה ויכולה להפיק ממנה משמעות עמוקה יותר מאי פעם. אך למרות כל ההתקדמות הזו, עדיין קיים פער בין ״ראייה״ ממוחשבת ל״הבנה״ אנושית אמיתית, וזהו בדיוק המקום שבו נכנס לתמונה ה-Alt Text.

איך גוגל ״רואה״ תמונות היום? הסוד שמאחורי האלגוריתם

כאשר גוגל סורק אתר, הוא לא רק מסתכל על התמונות. הוא מפעיל מערכות ראייה ממוחשבות מתוחכמות, כמו Google Vision AI, שמסוגלות לבצע אנליזה עמוקה. מערכות אלו מזהות סוגי אובייקטים, מפעילות זיהוי תווי פנים (אם מדובר באנשים), וכן מנתחות צבעים, טקסטורות וקומפוזיציה. הן מבינות אם התמונה היא תצלום אמיתי, איור, גרף או צילום מסך. בנוסף, האלגוריתמים של גוגל לומדים לזהות טקסט בתוך תמונות (OCR – Optical Character Recognition), מה שמוסיף רובד נוסף של מידע לתהליך ההבנה.

אבל גוגל לא מסתפק רק בניתוח ויזואלי טהור. הוא משלב את המידע הזה עם הקונטקסט של העמוד שבו התמונה מופיעה. הוא בוחן את הכותרות, את הפסקאות שמסביב, את שם הקובץ, ואפילו את ה-URL של העמוד. השילוב של ניתוח ויזואלי מתקדם עם הבנה סמנטית של הטקסט שסביב התמונה, מאפשר לגוגל ליצור תמונה הוליסטית ומדויקת יותר של תוכן האתר שלכם. זו הסיבה מדוע אי אפשר להסתמך רק על האלגוריתמים – צריך לתת להם יד מכוונת.

Alt Text: הגשר הסודי בין תמונה למנוע חיפוש

אחרי שהבנו שגוגל בהחלט פיתח יכולות מרשימות בניתוח תמונות, הגיע הזמן לדבר על אחד הכלים החשובים ביותר שבידיכם כדי לסייע לו בכך: ה-Alt Text, או בעברית, "טקסט חלופי". זהו לא רק עוד פיסת קוד, אלא גשר קריטי שמחבר בין העולם הוויזואלי לעולם הטקסטואלי, בין מה שעיניכם רואות לבין מה שמנועי החיפוש באמת "מבינים".

מהו בכלל Alt Text, ולמה הוא כל כך חשוב?

ה-Alt Text הוא תיאור טקסטואלי קצר של תמונה, שמופיע בקוד ה-HTML של הדף (בתגית ``, כמאפיין `alt`). במקורו, הוא נועד לשפר את נגישות האתר עבור משתמשים בעלי לקויות ראייה, שנעזרים בקוראי מסך. כאשר תמונה אינה נטענת, או כאשר קורא מסך עובר עליה, הטקסט החלופי הוא מה שיוצג או ייקרא. בכך, הוא מבטיח שכל המשתמשים יקבלו את המידע הרלוונטי, ללא קשר ליכולותיהם הטכניות או הפיזיות. זוהי חשיבותו העיקרית והמוסרית.

מעבר לנגישות, ה-Alt Text הוא גם כלי קידום אתרים עוצמתי. הוא מספק למנועי חיפוש קונטקסט נוסף ובהיר לגבי תוכן התמונה. למרות כל יכולות הראייה הממוחשבת של גוגל, ה-Alt Text עדיין נחשב לאחד הסימנים החזקים ביותר להבנת התמונה, במיוחד כאשר התמונה מציגה משהו ספציפי שחשוב לדירוג. בלעדיו, אתם מפספסים הזדמנות יקרת ערך לשפר את נראות האתר שלכם בחיפוש תמונות וגם בחיפוש הכללי.

Alt Text חכם באמת: מעבר לתיאור יבש

הטעות הנפוצה ביותר ביצירת Alt Text היא לכתוב תיאור יבש, קצר ולא מספק, או גרוע מכך – לדחוס לתוכו מילות מפתח ללא הקשר. Alt Text חכם באמת הוא כזה שמספק ערך משולש: הוא משפר נגישות למשתמשים, מסייע לגוגל להבין את תוכן התמונה ביעילות, ומחזק את הרלוונטיות של העמוד שלכם לנושאים ספציפיים. הוא צריך להיות תיאורי, מדויק וקונטקסטואלי, כאילו אתם מתארים את התמונה למישהו בטלפון, תוך מחשבה על מה המידע החשוב ביותר שיש להעביר.

תיאור חכם אינו רק מפרט את האובייקטים בתמונה, אלא מתייחס גם לפעולה, למטרה או למסר שהתמונה מנסה להעביר. אם התמונה היא של "איש שותה קפה", Alt Text חכם יכלול אולי "איש עסקים שותה קפה בחליפה במשרד מודרני". בכך, אתם מעניקים לגוגל ולמשתמשים תיאור עשיר יותר, שמספק הקשר רלוונטי לתוכן העמוד ומשפר את חווית הנגישות, תוך כדי תרומה ישירה לדירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש השונות.

הדרך לתג חלופי מושלם: הנחיות פרקטיות למקצוענים

עכשיו, כשאנחנו מבינים את העוצמה של ה-Alt Text, בואו נצלול פנימה ונגלה איך לכתוב אותו באופן שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. כתיבת תג חלופי יעיל היא אומנות ומדע כאחד, ודורשת איזון עדין בין תיאוריות, קונטקסט ומילות מפתח. זוהי הזדמנות לשדרג את הנראות שלכם ולספק חווית משתמש טובה יותר, ואתם לא רוצים לפספס אותה.

כלל הזהב: היו תיאוריים וקונטקסטואליים

הכלל החשוב ביותר הוא שה-Alt Text צריך לתאר במדויק את תוכן התמונה. תארו מה אתם רואים, אבל חשוב לא פחות, תארו את זה בהקשר הנכון. שאלו את עצמכם: מהי המטרה של התמונה הזו בעמוד? איזה מידע היא מנסה להעביר? אם זו תמונה של מוצר, ציינו את שם המוצר, צבעו, וכל פרט רלוונטי. אם זה גרף, תארו בקצרה את הנתונים העיקריים שהוא מציג. הקונטקסטואליות היא המפתח: תג חלופי מצוין הוא כזה שמשלים את הטקסט שמסביב, לא רק חוזר עליו. הוא מוסיף רובד מידע, ולא סתם מילוי מקום.

לדוגמה, במקום לכתוב "כלב", כתבו "כלב גולדן רטריבר משחק בכדור בפארק ירוק", אם זה מה שמופיע בתמונה וזה רלוונטי לנושא העמוד. התיאור צריך להיות מספיק מפורט כדי שאדם שלא רואה את התמונה יבין את משמעותה המלאה, אך מבלי להיות ארוך ומייגע יתר על המידה. חשבו על המשתמש – הוא המפתח לכל אסטרטגיית אופטימיזציה מוצלחת, ואם תספקו לו חוויה טובה יותר, גם גוגל יתגמל אתכם בהתאם.

שילוב מילות מפתח בחוכמה (וזהירות!)

למרות שהמטרה הראשונית של ה-Alt Text היא תיאור ונגישות, אין ספק שיש לו תפקיד חשוב בשילוב מילות מפתח רלוונטיות. אם מילת מפתח חשובה לאתר שלכם מתארת את תוכן התמונה באופן טבעי, בהחלט שלבו אותה. אך היזהרו! דחיסת מילות מפתח (keyword stuffing) היא טקטיקה מיושנת ומזיקה, שגוגל מזהה בקלות ועלולה לפגוע בדירוגכם. חשבו על טבעיות ורלוונטיות מעל לכל. המטרה היא להוסיף ערך, לא סתם לחזור על אותן מילים שוב ושוב.

אם התמונה היא של "שירותי אינסטלציה", והעמוד מדבר על "תיקון נזילות בצנרת", ה-Alt Text יכול להיות "אינסטלטור מתקן נזילה בצנרת במטבח". כאן שילבנו מילות מפתח רלוונטיות ("אינסטלטור", "נזילה", "צנרת") באופן טבעי ותיאורי. הקפידו שכל מילת מפתח שתשלבו תהיה רלוונטית גם לתמונה וגם לתוכן העמוד הכולל. ככל שתהיו יותר ממוקדים ומדויקים, כך הסיכויים שלכם להצליח יהיו גבוהים יותר, והתמונות שלכם יקבלו את החשיפה הראויה.

קצר ולעניין, אך עשיר במידע

אין כלל אצבע קשיח לגבי אורך אידיאלי של Alt Text, אך ההמלצה היא לשמור אותו תמציתי ככל האפשר, ועם זאת עשיר במידע. נסו להעביר את המסר המרכזי בפחות מ-125 תווים, מכיוון שחלק מקוראי המסך עשויים לקצץ תיאורים ארוכים יותר. המטרה היא להעביר את המהות בלי לדחוס פרטים מיותרים. השקיעו מחשבה בבחירת המילים – כל מילה צריכה לתרום לתיאור ולערך הכולל של התמונה והעמוד. חשבו על יעילות ובהירות.

לדוגמה, במקום "תמונה של אנשים יושבים מסביב לשולחן ומדברים ושותים קפה", נסו "דיון צוותי פרודוקטיבי במשרד מודרני עם כוסות קפה". התיאור השני קצר יותר, אך מעביר את המסר המרכזי בצורה יעילה יותר ומוסיף ערך קונטקסטואלי. זכרו שהמטרה היא לא רק לגרום לגוגל "לראות" את התמונה, אלא גם "להבין" את המסר שלה ואת חשיבותה עבור הגולשים שלכם.

מתי לא צריך Alt Text? (כן, יש מקרים כאלה!)

לא כל תמונה דורשת Alt Text מלא ומפורט. ישנן תמונות דקורטיביות גרידא, שאין להן שום משמעות אינפורמטיבית או קונטקסטואלית – למשל, מפריד גרפי פשוט, אייקון חזותי שאינו מכיל מידע, או תמונת רקע. במקרים אלה, השארת Alt Text ריק (`alt=""`) היא הדרך הנכונה. זה מאותת לקוראי מסך לדלג על התמונה, ובכך חוסך זמן ומפשט את חווית הנגישות למשתמשים. יצירת Alt Text מיותר עבור תמונות דקורטיביות עלולה דווקא להפריע לחוויית המשתמש ולגרום לבלבול. לכן, חשוב להבחין בין תמונה שהיא חלק מהתוכן לבין תמונה שהיא רק חלק מהעיצוב.

העיקרון המנחה הוא: האם התמונה מעבירה מידע חיוני או מוסיפה הקשר לתוכן העמוד? אם התשובה שלילית, סביר להניח ש-Alt Text ריק הוא הבחירה הנכונה. אל תהססו להשתמש בשיקול דעתכם. המטרה היא להפוך את האתר שלכם לברור ונגיש ככל האפשר, וזה כולל גם לדעת מתי עדיף פשוט לשתוק ולא להוסיף מידע מיותר שעלול להכביד על הגולשים או על מנועי החיפוש.

מעבר ל-Alt Text: אופטימיזציה ויזואלית מקיפה

Alt Text הוא בהחלט כלי רב עוצמה, אך הוא רק חלק אחד בפאזל של אופטימיזציה ויזואלית. כדי שהתמונות שלכם יככבו באמת בתוצאות החיפוש ויספקו את הערך המרבי, עליכם לאמץ גישה הוליסטית שמתייחסת לכל ההיבטים של התמונה באתר שלכם. זה כולל את אופן שמירת הקבצים, הכיתובים, ואף המבנה הכללי של האתר. זכרו, גוגל רואה את התמונה השלמה, ואתם רוצים שהיא תהיה מושלמת מכל זווית.

אספקט פרטים
שמות קבצים השתמשו בשמות תיאורי קבצים עם מילות מפתח רלוונטיות.
כיתובים הוסיפו כיתובים מתחת לתמונות כדי לספק הקשר נוסף.
כותרות ותיאורים התאימו את הכותרות והתיאורים של העמודים למידע שבתמונה.
איכות התמונה הקפידו שהתמונות יהיו באיכות גבוהה ודחוסות כראוי.
רספונסיביות ודאו שהתמונות מתאימות את עצמן לגודל המסך.

מעבר ל-Alt Text, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מבין ומדרג את התמונות שלכם. שמות קבצי התמונות הם אחד מהם. במקום לשמור תמונה בשם "image123.jpg", העניקו לה שם תיאורי המכיל מילות מפתח רלוונטיות, לדוגמה: "אינסטלטור-בפתח-תקווה-מתקן-כיור.jpg". זה מספק רמז נוסף לגוגל ולמשתמשים לגבי תוכן התמונה, עוד לפני שהיא נטענת במלואה. חשוב להשתמש במקפים (ולא קווים תחתונים) בין המילים, מכיוון שגוגל מפרש אותם כהפרדת מילים.

כיתובים (Captions) שמופיעים מתחת לתמונה הם גורם נוסף וחשוב. הם גלויים למשתמשים, ובאפשרותם לספק הקשר נוסף, להסביר את התמונה ואף להניע לפעולה. נצלו אותם כדי להעשיר את חווית המשתמש ולשלב בהם מילות מפתח באופן טבעי. גם כותרות העמוד (Title Tags) והתיאורים (Meta Descriptions) שבהם התמונות מופיעות, משחקים תפקיד ביכולת של גוגל להבין את הרלוונטיות של התמונה לחיפושים שונים. ככל שכלל הרכיבים הללו יהיו מתואמים, כך התמונה הגדולה שתצטייר למנועי החיפוש תהיה ברורה ומדויקת יותר.

חשיבות איכות התמונה וחווית המשתמש

כל אופטימיזציה תיפגע אם התמונות עצמן אינן באיכות טובה, או גרוע מכך, אם הן פוגעות בחווית המשתמש. הקפידו על תמונות ברורות, חדות ורלוונטיות. וחשוב לא פחות – אופטימיזציה של גודל ופורמט הקובץ. תמונות כבדות מדי מאטות את טעינת העמוד, וזמן טעינה איטי הוא גורם משמעותי הפוגע בדירוג ה-SEO שלכם ובחווית המשתמש. דחוסו תמונות ללא פגיעה באיכות (באמצעות כלים כמו TinyPNG או Compressor.io) והשתמשו בפורמטים מודרניים ויעילים כמו WebP.

תמונות רספונסיביות, שמתאימות את עצמן באופן אוטומטי לגודל המסך של המכשיר שבו אתם צופים, הן חובה בימינו. שימוש ב-srcset או בתמונות וקטוריות (SVG) יבטיח שהתמונות שלכם ייראו נהדר בכל מכשיר ויטענו במהירות. זכרו, בסופו של דבר, גוגל רוצה לספק למשתמשים את החוויה הטובה ביותר. תמונות איכותיות, רלוונטיות, מהירות ונגישות, הן חלק בלתי נפרד מאותה חוויה, ועל כן תתוגמלו בהתאם בתוצאות החיפוש.

מסקנה: לראות את התמונה הגדולה

אז האם גוגל מבין תמונות? התשובה מורכבת אך ברורה: כן, בהחלט. גוגל התפתח מעבר לכל דמיון, וכיום הוא משתמש בטכנולוגיות מתקדמות של ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית כדי לנתח ולהבין את התוכן הוויזואלי באתרים. הוא לא רק מזהה אובייקטים, אלא גם מבין את הקונטקסט שלהם ואת הקשר שלהם לתוכן הכללי של העמוד. אך למרות כל היכולות הללו, הוא עדיין זקוק לעזרה מכם, בוני האתרים ומקדמי האתרים, כדי לדייק את ההבנה הזו.

ה-Alt Text נשאר אחד הכלים החשובים והישירים ביותר שבידיכם כדי לתקשר עם מנועי החיפוש לגבי תוכן התמונות שלכם. הוא הגשר שמבטיח שגם לקוראי מסך וגם לאלגוריתמים המתקדמים ביותר, תהיה גישה מלאה להקשר ולמשמעות של כל תמונה. אל תזלזלו בכוחו. הקפידו על Alt Text איכותי, תיאורי, קונטקסטואלי ורלוונטי, שלבו מילות מפתח בחוכמה, והקפידו על אופטימיזציה כוללת של התמונות – משמות קבצים ועד מהירות טעינה. רק כך תוכלו לוודא שהתמונות שלכם לא רק מקשטות את האתר, אלא גם עובדות קשה עבורכם ומזניקות אתכם אל ראש תוצאות החיפוש.

שאלות נפוצות

למה חשוב להשתמש ב-Alt Text?

Alt Text משפר את הנגישות עבור משתמשים עם לקויות ראייה ומסייע למנועי חיפוש להבין את תוכן התמונות.

איך לכתוב Alt Text בצורה הטובה ביותר?

כתבו תיאור תמציתי ומדויק של התמונה, תוך שילוב טבעי של מילות מפתח רלוונטיות.

האם כל תמונה צריכה Alt Text?

לא, תמונות דקורטיביות שאינן מעבירות מידע חיוני יכולות להישאר עם Alt Text ריק.

תמונות הן הלב הפועם של האינטרנט, ותפקידן חורג מעבר לייפוי – הן מספרות סיפורים ומעצימות מסרים. במאמר זה, נגלה כיצד גוגל משדרג את הבנת התמונה באמצעות טכנולוגיות ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית, ונלמד על חשיבות Alt Text בהנעת התמונות להצלחה בתוצאות החיפוש. עם טיפים לאופטימיזציה חכמה, תמונות האיכות שלכם יכולות לעזור לכם לכבוש את הפסגה בזירה הדיגיטלית.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם

האם גוגל עדיין יהיה מנוע החיפוש המוביל ב־2026? ניתוח מגמות

גוגל מתמודדת עם אתגרים משמעותיים מול עליית הבינה המלאכותית המחוללת ושינויים בהרגלי המשתמשים. האם תישאר המובילה עד 2026? המאמר מנתח מגמות טכנולוגיות ותגובות מצד גוגל ומתחרים פוטנציאליים, תוך הדגשה על חשיבות התאמת תוכן לקידום אתרים בעידן החיפוש החדש.

קרא עוד »

עולם ללא קוקיז: איך משפיע על אסטרטגיית SEO ב־2026

עולם הפרסום הדיגיטלי עומד בפני שינוי דרמטי עם סיומן ההדרגתי של עוגיות צד שלישי. זהו הזדמנות לאמץ גישות חדשות המתמקדות בנתוני צד ראשון, תוכן איכותי וקשרי לקוחות ישירים, תוך התמקדות בפרטיות המשתמש. החידושים הללו יוצרים גם אתגרים וגם הזדמנויות להמשך הצלחה בשיווק דיגיטלי בעידן החדש.

קרא עוד »

למה SEO מקומי הולך להפוך לאסטרטגיה החשובה ביותר בשוק

SEO מקומי הוא המפתח להצלחה בעסק בזירה הדיגיטלית המקומית. עם עלייה בחיפושים מבוססי מיקום וצרכים מיידיים של לקוחות, עסקים המותאמים לקידום מקומי ממקסמים את התנועה לחנות ומבססים יתרון תחרותי משמעותי. מנועי חיפוש מתקדמים וכלים כמו גוגל מפות ופרופיל העסק מקנים לעסק כרטיס ביקור דיגיטלי משפיע. תהליכי אופטימיזציה למובייל וניהול מוניטין דרך ביקורות הינם חיוניים לשיפור הנראות ברשת. אל תחמיצו את ההזדמנות להיות העסק המקומי המוביל!

קרא עוד »

SEO מותאם חוויית משתמש: מדדים חדשים שצפויים להיכנס עד 2026

בעידן הדיגיטלי המתפתח, חוויית המשתמש הפכה למוקד מרכזי בקידום אתרים. מנועי חיפוש מתמקדים יותר באיכות התוכן ושביעות רצון הגולשים. עם הפיכת המנועים הגנרטיביים לרלוונטיים, חשוב לכתוב תוכן ברור ומסודר המובן גם לבינה מלאכותית. כדי להצליח, השקיעו בתוכן איכותי ובחוויה מצוינת למשתמשים.

קרא עוד »

איך לכתוב תוכן שאי אפשר להחליף בתשובה גנרית של AI

בעידן הבינה המלאכותית, יצירת תוכן ייחודי היא אתגר. המאמר מציע דרכים כמו ביטוי קולי אישי, חיבור רגשי ושיתוף סיפורים אישיים ליצירת תוכן מנצח. גם ניתוח מעמיק והצעת פתרונות מעשיים חשובים, לצד התאמת התוכן למנועי חיפוש בעזרת אופטימיזציה סמנטית ומבנה קריא. המטרה היא להבטיח שהתוכן יבלוט בזכות המגע האנושי הייחודי שלו.

קרא עוד »
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

ניוזטלר זה עדיין רלוונטי?

הניוזטלר הזה ממש כן. הצטרפו לדיוור הכי אקטואלי וחשוב בעולמות ה-SEO וה-AI והישארו מעודכנים תמיד.

דילוג לתוכן
Rankey
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.