דו"ח 301 לאתר חדש

דו"ח 301 מקצועי לאתר חדש כולל 2 שלבים: לפני שינוי כתובות ואחרי שינוי הכתובות. הסיבה שצריך לעשות דו"ח גם לאחר עלייה של האתר החדש לאוויר היא כי בטוח יהיו עמודים שנפספס, ואז נרצה לתפור אותם בדיעבד.
תוכן עניינים

איך צריך לעשות דו"ח 301?

דו"ח 301 אמור להפנות גולשים שהגיעו לכתובת ישנה, ישירות לכתובת החדשה וככה לשמר את ה-SEO שהצטבר. על הנייר, הכי טוב זה לעשות דו"ח כזה לכל עמודי האתר. עם זאת, באתרים גדולים זה לא סביר בעליל כי מדובר במאות עמודים במקרה הטוב. אז כדי לעשות את זה חכם, אנחנו צריכים לאתר את העמודים עם הכי הרבה טרפיק אורגני וליצור להם הפניות (במקום לעבוד כמו משוגעים על כל הכתובות של האתר).

איך מוצאים את העמודים עם הכי הרבה טרפיק?

אפשר לעשות את זה בצורה יעילה דרך גוגל אנליטיקס. גשו לדוח הרלוונטי דרך:

  1. Reports
  2. Acquisition
  3. Traffic acquisition
  4. תבחרו טווח תאריכים של לפחות חודש וחצי

 

דוח 301

5. כעת שנו את Session default channel group ל- Session source / medion

דוח 301

6. הרחיבו את מספר השורות למקסימום

דוח 301

7. הוסיפו מימד משני נוסף של Landing page + quert string

דוח 301

8. יש להוסיף פילטר

דו"ח 301 מקצועי לאתר חדש כולל 2 שלבים: לפני שינוי כתובות ואחרי שינוי הכתובות. הסיבה שצריך לעשות דו"ח גם לאחר עלייה של האתר החדש לאוויר היא כי בטוח יהיו עמודים שנפספס, ואז נרצה לתפור אותם בדיעבד.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
דוח 301 לאתר חדש
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן