בניית דו"ח מחקר מילות מפתח

במדריך זה נציג כיצד נוכל לבצע שימוש ביכולות הסינון והמיון של Google Sheet על מנת למיין את התוצאות שאנחנו מציגים במחקר מילות המפתח לפי הצרכים שלנו.
תוכן עניינים

סדר הפעולות לבניית דו"ח מחקר מילות מפתח עם פילטרים חכמים

תחילה ניצור מסמך חדש בגוגל שיטס שישמש לטובת הדו"ח ונזין בו את העמודות הבאות:
ביטויים קיימים (הכוונה לאלו שכבר יש בתפריט באתר) ולצידה את נפח חיפוש חודשי.
ביטויים קיימים אופטימליים (שזו וריאציה עדיפה יותר על פי נפח החיפושים) ולצידה את נפח החיפוש חודשי.
מילות מפתח שחסרות בתפריט, ולצידה הקטגוריה שאלייה היא שייכת ונפח חיפוש חודשי.
מילות מפתח למאמרים ולצידה נפח חיפושים חודשי.

מלאו את התוכן שדליתם מהממצאים של המחקר שלכם והציגו אותם בטבלה. כך זה אמור להיראות:

כעת יש [1] לסמן את תאי הקטגוריות שעל פיהן תרצו למיין את הנתונים ולחצו על [2] נתונים בתפריט העליון, ולאחר מכן על [3] יצירת מסנן:

כעת הנתונים שלכם מוכנים לפלטור על פי איזו קטגוריה שתבחרו. אתם תדעו כי הצלחתם להפעיל את אפשרות הסינון לאחר שליד כל אחת מהקטגוריות יופיע סימון קטן שנראה כמו משפך:

שימו לב! לפני שאתם מפלטרים בפעם הראשונה את הנתונים, כדאי מאוד לפתוח עמודה נוספת ולמספר את השורות בסדר המקורי. במידה ותדלגו על שלב זה, לא תוכלו להחזיר את הנתונים לסדר המקורי שלהם. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות הזנה של הספרה 1, הזנת הספרה 2 בתא שמתחתיו, סימון שני התאים והקלקה כפולה על הפינה השמאלית התחתונה של התא התחתון מביניהם. (אקסל וגוגל שיטס יודעות להמשיך את הסדרה)

זה הכל! כעת תוכלו למיין את הנתונים במסמך כרצונכם! 

איך משתמשים במיון?

  1. בוחרים על פי איזו קטגוריה נרצה למיין ולוחצים על סמל המיון הקטן שמופיע לידה. בדוגמא המצורפת, בחרנו למיין את הנתונים על פי נפח החיפוש החודשי שלהם. 
  2. כעת יפתח לנו חלון ובו נתבקש לבחור על פי איזה פרמטר אנו רוצים למיין:

א' עד ת' = סדר עולה 

ת' עד א' = סדר יורד

נבחר במיון על פי סדר יורד (תמונה 06, תמונה 07)

  1. טהה דהה!! המסמך שלנו ממויין כעת על פי נפח החיפושים בסדר יורד! (תמונה 08)
  2. זה הכל! רוצים להחזיר את הנתונים לסידור המקורי? פשוט לחצו על כפתור המיון בעמודה בה מספרתם את השורות ובחרו באפשרות א' עד ת' (תמונה 09)

טהה דהה!! המסמך שלנו ממויין כעת על פי נפח החיפושים בסדר יורד! (למעלה יהיו מילות המפתח עם הכי הרבה חיפושים ולאט לאט נרד לאלו עם הכי פחות נפח חיפושים).

זה הכל! רוצים להחזיר את הנתונים לסידור המקורי? פשוט לחצו על כפתור המיון בעמודה בה מספרתם את השורות ובחרו באפשרות א' עד ת'.

במדריך זה נציג כיצד נוכל לבצע שימוש ביכולות הסינון והמיון של Google Sheet על מנת למיין את התוצאות שאנחנו מציגים במחקר מילות המפתח לפי הצרכים שלנו.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
ג'ימיני

הכירו את Gemini (ג'ימיני – בארד לשעבר)

Gemini הוא כלי חדשני מבית Google AI, שפותח במטרה לסייע לכם לעבוד בצורה יעילה ופרודוקטיבית יותר. Gemini משלב טכנולוגיות מתקדמות של למידת מכונה ועיבוד שפה טבעית, ומאפשר לכם לבצע מגוון רחב של משימות בקלות ובמהירות.

קרא עוד »
תוספי כרום מומלצים ל-SEO

תוספי כרום מומלצים ל-SEO

התוספים הבאים רלוונטים גם לאנשי SEO שמצבעים עבודת קידום פרופר, וגם למנהלי שיווק שרוצים לבדוק ולהתרשם מה-SEO הטכני באתר. אנחנו משתמשים בתוספים האלו באופן יומיומי בעבודה שלנו והם Game Changer אמיתי

קרא עוד »
דוחות SEO – דירוג מילות מפתח

דוחות SEO – דירוג מילות מפתח

הצגה של דוחות מיקומים / דירוגים עבור מילות מפתח אחת לתקופה עבור הלקוחות, הם ה-א' ב' בעבודה של מקדם אתרים אורגני (SEO). אפשר ליצור דוחות כאלו דרך כלים חינמיים (כמו Google search console) ואו בתשלום (כמו ahrefs).

קרא עוד »
איך בונים דו"ח מטאות SEO?

איך בונים דו"ח מטאות SEO?

במדריך זה נציג לכם כיצד אנו בונים פורמט דו"ח מטאות שאנחנו עושים בו שימוש במסגרת עבודת הקידום שלנו. את הפורמט אנחנו יוצרים בגוגל שיטס. להלן שלבי הבנייה:

קרא עוד »
Google Search Console

Google Search Console

Google Search Console הוא אחד מהכלים הכי חשובים למקדמי אתרים מ-2 סיבות עיקריות:

הוא כלי לכל דבר ועניין שדרכו מיישמים פעולות הקשורות ל-SEO, כמו למשל להציג מפת אתר לגוגל, להתכחש לקישורים רעילים, להסיר דפים או לבקש לאנדקס דפים חדשים מהאינדקס ועוד.
דרך הממשק של GSC ניתן לבחון דוחות ביצועים של SEO, כמו מספר קליקים על מודעות אורגניות בלבד, נתח חשיפה, יחס הקלקה והכי חשוב – מיקום של מילות מפתח.

קרא עוד »
Miro – תוכנה לאיור אפיון עץ אתר

Miro – תוכנה לאיור אפיון עץ אתר

Miro היא תוכנת לוח דיגיטלי המשמשת לשיתוף פעולה ויזואלי ויצירת רעיונות. זהו יישום מבוסס אינטרנט שניתן לגשת אליו מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, מה שהופך אותו מושלם עבור צוותים מרוחקים. Miro מאפשרת למשתמשים לעשות סיעור מוחות, לתכנן ולארגן רעיונות בצורה אינטראקטיבית וויזואלית.

קרא עוד »
בניית דו"ח מחקר מילות מפתח
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן