איך אפשר להציג את מוצרי החנות בכרטיסיית גוגל לעסק שלי

כדי להציג את מוצרי החנות שלך בכרטיסיית גוגל לעסק שלי כמו בתמונה ששלחת, תוכל להשתמש בכלי לעריכת מוצרים. הכלי הזה מאפשר לך להוסיף מוצרים לפרופיל העסק שלך, כולל תמונות, תיאור, מחירים וקטגוריות.
תוכן עניינים

הנה השלבים להוספת מוצרים לפרופיל העסק שלך באמצעות כלי לעריכת מוצרים:

  1. היכנס לחשבון Google שלך.
  2. עבור למרכז השליטה של Google לעסק שלי.
  3. לחץ על הכרטיסייה "מוצרים".
  4. לחץ על "הוסף מוצר".
  5. מלא את הפרטים הדרושים עבור המוצר, כולל:
    • שם המוצר
    • תיאור
    • תמונה
    • מחיר
    • קטגוריה
  6. לחץ על "שמור".

לאחר שתוסיף את המוצרים שלך, הם יופיעו בכרטיסיית "מוצרים" בפרופיל העסק שלך. אתה יכול גם להוסיף את המוצרים שלך לקרוסלה, כדי להציג אותם בצורה מושכת יותר.

כדי להוסיף את המוצרים שלך לקרוסלה:

  1. היכנס לחשבון Google שלך.
  2. עבור למרכז השליטה של Google לעסק שלי.
  3. לחץ על הכרטיסייה "מוצרים".
  4. לחץ על "הוסף מוצר לקטלוג המוצרים".
  5. בחר את המוצרים שברצונך להוסיף לקרוסלה.
  6. לחץ על "שמור".

המוצרים שיוסיפו לקרוסלה יופיעו בחלק העליון של הכרטיסייה "מוצרים" בפרופיל העסק שלך.

הנה כמה טיפים להוספת מוצרים לפרופיל העסק שלך:

  • הקפד לכלול תמונות ברורות ומקצועיות של המוצרים שלך.
  • השתמש בתיאור מקיף שמציג את המוצרים שלך בצורה טובה.
  • השתמש במילות מפתח רלוונטיות בתיאור ובשם המוצר, כדי שהלקוחות שלך יוכלו למצוא אותך בקלות.
  • סדר את המוצרים שלך בקטגוריות הגיוניות, כדי שהלקוחות שלך יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בקלות.

על ידי הוספת מוצרים לפרופיל העסק שלך, תוכל להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולעודד אותם לבקר בחנות שלך.

כדי להציג את מוצרי החנות שלך בכרטיסיית גוגל לעסק שלי כמו בתמונה ששלחת, תוכל להשתמש בכלי לעריכת מוצרים. הכלי הזה מאפשר לך להוסיף מוצרים לפרופיל העסק שלך, כולל תמונות, תיאור, מחירים וקטגוריות.

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אולי יעניין אתכם גם
מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

מה ההבדל בין קטגוריות ותגיות ואיך זה קשור ל-SEO?

בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול תוכן איכותי וממוקד הוא חיוני להצלחת כל אתר אינטרנט. אחד הכלים החשובים ביותר לסדר ולארגון תוכן באתרים הוא שימוש בקטגוריות ובתגיות, במיוחד במערכות ניהול תוכן כמו וורדפרס. הבנת ההבדלים בין שני אלה והשימוש הנכון בהם יכולה לשפר משמעותית את יעילות ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) של האתר. במאמר זה נבחן את ההבדלים בין קטגוריות לתגיות ואת השפעתם על SEO.

קרא עוד »
קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני

קידום אתרים טכני (SEO טכני) הוא תהליך אופטימיזציה של האתר שלכם, המאפשר למנועי חיפוש, כמו גוגל, לסרוק, לנתח ולהבין את התוכן שלו בצורה יעילה יותר. כתוצאה מכך, האתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש (SERPs) עבור מילות מפתח רלוונטיות, מה שיוביל ליותר תנועה אורגנית.

קרא עוד »
הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

הרושם הראשוני: למה Above The Fold (ATF) חשוב כל כך באתר שלכם?

עולם הדיגיטלי המהיר של ימינו, תשומת הלב היא המטבע החדש. האינטרנט מוצף במידע, ותחרות אדירה קיימת על כל גולש. בממוצע, גולשים מקדישים רק מספר שניות בודדות להתרשמות מדף אינטרנט חדש לפני שהם מחליטים אם להישאר או לעבור הלאה.

קרא עוד »
איך אפשר להציג את מוצרי החנות בכרטיסיית גוגל לעסק שלי
תוכן עניינים

אודות רנקי:

רנקי [Rankey] היא חברה לקידום אתרים אורגני וחלק מקבוצת יובל בבעלותו של חוליאן טרומפר, המונה את Rankey, המכללה לשיווק דיגיטלי ו-Linkey.

רנקי מספקת שירותי SEO לחברות ובעלי עסקים. בין לקוחותינו תוכלו למצוא חברות כמו ג.ר.א.ס, המשביר לצרכן, i-optic, סולתם, נעמן, ורדינון ועוד.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולקבל שירותי SEO מלאים:

בקרו אותנו בפייסוק שלנו:

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן חוליאן מ-Rankey... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן